onsdag 15 oktober 2008

Vill så gärna börja jobba!!!
Är såå trött på att vara hemma.....bläää!
Men än går det inte......fan

Saknar mina jobbarkompisar
Saknar att känna mig behövd
Saknar fikarasten med M
Saknar tom att logga in i pda:n
Ouiiiiiii.....

Nästa vecka hemma med, sen hoppas jag.
Hoppas! Hoppas!!!

Gamla skämt men sååå roliga....
Carro hade skrivit ett å jag härmar å skriver fler...hahaha:

Översätt till engelska

Snö Ärta Stol Tio
Köpa Hav Stol Tio
Springa Bil Snö Penna
Jag Älskar På Ett Knä

Hahahaha.....precis min låga humor :):)

Kyss

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha, så sjukt

Anonym sa...

hahaha kul humor :p

Anonym sa...

Varför kan du inte jobba?? vad jobbigt!!! *stackare*
Tack för din fina kommentar i min blogg! kram

Anonym sa...

Haha! Alltid lika kul! =) Me likey!! Kram till dej!