måndag 27 oktober 2008

Första arbetsdagen....

....på 5 veckor!!!!
Gick bra...men jag är sååå trött.
Jobbade 4 timmar å är skittrött??
Jaja, alla är vi olika å jag är inte normal!!!

Har lipat ikväll...
Skulle borsta tänderna på sonen å han bet i tandborsten.
Mamman skulle försöka ta bort tandborsten å slant :(
Jätteledsen son med blödande tandkött :(
Mamman fick såå dåligt samvete å tjöt å tjöt å tjöt.
Två stora ögon tittade konstigt på mig å sa:
-Mamma varför gråter du??
Ja vad svarar man?
Jag sa att det var för att jag gjort honom illa, även att det inte var meningen.
Min lille pojk...
Han somnade iaf efter massa kramar å en saga.
Plutten :(

Imorn blir det busfabriken med Richard å barnen,
ska bli kul!!
Sen åker de till Leksand med tåg på onsdag,
Deras farmor å faster ska ta med dom till farbror å fru.
De är såå gulliga som låter barnen följa med.

Nä...dags å sova eller nåt...jobbar visst nuförtiden?
FÖRRESTEN!!
Barnen gjorde Pumpalyktor idag!!!!

Kolla:






































Kram å natt å så

3 kommentarer:

Ango sa...

Vilka fina lyktor!
Jag tänkte köpa en pumpa idag, men de var ENORMA de 3 som fanns i affären. De vägde säkert 8-10 kg styck. Inget jag vill släpa på.
Simone ska få ha ett grymt försenat 6-årskalas på lördag (hon fyllde i början av augusti ;)) så då blir det lite Halloweentema. SKa försöka hitta en lite mindre pumpa tills dess.

Kram
/Ango

Anonym sa...

inte bra att gråta gumman. han klarar sig!

älskar dig.

Jannica sa...

hej svejs! funkar de bra o jobba tycker du? o hur va de på busfabriken...? kan jag låna dina barn över en dag så jag oxå kan åka dit...:). kram på dej!