onsdag 8 oktober 2008

Bloggaren you know :)

Tänker börja blogga igen, så är det.
Vissa tycker säkert:
-men öööööö, vem vill läsa om hennes tankar å skit???
Ni slipper, jag skriver å den som vill läser.

Sen bor man ju i en liten håla där alla pratar om alla och
vem som gjort vad med vem och blivit vad?????
Vem orkarbry sig om andras eventuella elände,
kanske dags att se om sitt eget hus först!!!!
Mmm.....

Under vissa omständigheter jobbar jag inte just nu,
men jag har ett jobb som jag älskar å som jag stortrivs med.
Jag hoppas att jag snart är tillbaks där :)
Saknar ju mina jobbarkompisar ju...

Denna dagen ska snart berikas med ett utvecklingssamtal för sonen.
Han har nyss börjat förskoleklass och nu ska vi få veta hur allt fungerat.
Spännande.
Ikväll sover han över hos Pappan så dottern å jag får mysa själva hemma.
Han jag är kär i å älskar en massa, massa, massa, jobbar ikväll....
men brukar komma smygandes efter elva-snåret på kvällen :)
Det gillar vi!!

På återseende inom kort!

Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Hanna! Nu har jag hittat hit! =) Saknar dej på jobbet gör vi! Hoppas du kommer tebax snart! Du får inte missa att skriva upp dej på bowlingfesten jue! =) Tror det var 8 november om ja inte minns helt galet... =p O grillbuffé me! Mums! Kramar dej!