måndag 20 oktober 2008

Money money money











Jag HATAR pengar....

Brukar alltid klara mig på det jag har
(Fast då får jag som mest unna mig själv
3 par nya trosor i månaden, ni vet Lindex ta 3 betala för 2 )
Men denna månaden har varit hemsk :(
Att det kan va såå deprimerande att ha dåligt med pengar,
man vill ju bara gå å lägga sig å vakna när man är rik.
Blääääääää.

Är hemma denna veckan med,
sen börjar jag jobba 50%.
Hoppas hoppas det går bra!!!!

Helgen var lugn.
Somnade till en tråkig film på fredagen å var ute i Duvebo på Lördag kväll,
söndagen blev stillsam med å på kvällen åt vi här hemma
med Annika å Patrick.

Idag kommer Storfis å Lillfis hem, skönt!
Lillfis å jag ska till Nässjö imorn....så han är ledig från skolan.

Püss Piss Püss allihop......

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med dig! Har blivit idiotförklarad av af idag och är avanmäld, så i morgon måste jag ner och påanmäla mig igen. Blir bara så trött och önskar att jag bara kunde åka ner och peka finger och be dem dra åt helvete, men jag behöver ju pengarna för att leva...

Anonym sa...

du behöver inte skicka brev.. vi pratar ju ialla fall! saknar dig med!! hade aupair lönen varit lika fet som nanny lönen hade jag skickat ett gäng... men så är inte fallet..

ta hand om dig syrran! älskar dig.

Anonym sa...

Jag har bara ett tårtfat, det på bilden, sen har jag ett i glas på fot, men det är mer ett kakfat och rymmer ingen normalstor tårta, så gör jag 2 tårtor så blir det tragiskt nog att använda en pizzatallrik.
var köper du dina loppisfynd?
BoISloppan?

Anonym sa...

Borde vi inte ta och försöka ses något nu när du ändå är hemma lite på dagarna?

Ango sa...

Visst är det trist när pengarna inte räcker?
Nu känner jag paniken komma när det snart är jul. Vi har 5 ungar, varav 3 som fyller mellan 18 november och 13 december, så det är en dyyyyr period som börjar nu. Dessutom en del oförutsedda händelser som inte varit så himla kul!
Hoppas du kan börja jobba halvtid snart så du får liiite mer pengar i alla fall!

Kram
/Ango