fredag 17 oktober 2008

Jo skulle bara säga det....

....att imorse gick jag upp kvart i fem.
Varför då kanske ni undrar?
Eller så struntar ni i det,
men jag berättar iallafall:
R kom upp och sa hej då, han skulle åka å jobba,
å så sa han att ambulansen hämtat en granne.
Fy då..
Jag gick upp å klädde på mig å sprang in till grannens fru,
undrade om jag skulle göra nåt.
Ta hand om barnen eller kanske gå ut med hunden?
Ja hon kanske behövde åka in.
Men det var okej.
Hon ringde in senare å sa att han var lite bättre på sjukhuset.
Skönt!

Jaha, vad gör man klockan fem en morgon sådär????
Först sätter man sig vid datorn.
Sen plockar man lite med disken, hänger lite tvätt.
Sen kom Pappa halv sju å hämtade en soffa som skulle till Loppan.
Å efter det började jag baka.

Nu har jag varit å bränt fläsket på Bruna Bönan å sen har jag
tryckt i mig lite taco-rester från igårkväll.
Mums!!!

Nu är det helg med förresten.....

Kraaaam!!!!

Inga kommentarer: