torsdag 9 oktober 2008

Uppe i ottan!

Har precis lämnat Storfisen i skolan,
hon var så lycklig idag för hon fick massor med beröm av mig i morse.
Vi kom i tid :) Och hon skötte sig exemplariskt!!
Såååå duktig tjej jag har!

Trodde det skulle va kallt i morse, men det var ju bara blött...
Skönt å slippa skrapa bilen, bara fräsa iväg i räsermazdan.

Tro det eller ej, men Hanna har börjat sola!
Jo det är sant.....denna blekfeta kropp har sakta men säkert börjat
få en vintervit ton....nästintill beige.
Det ni!!
Mirakel kan ske :)
Idag hoppade jag solningen, tar en stekning imorn bitti istället.

Nä, mot kaffemuggen.
Hörs!!!

Puss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hejsan svejsan syrran.. provar att kommentera.

saknar dig!

Ango sa...

Vilken duktig tjej! Och det är klart att det är roligt att få beröm!

Har lagt till din blogg till mina bloggar, för JAG vill läsa, vad du än skriver ;).

Kram
/Ango

enAnnan sa...

Jag vill naturligtvis oxå läsa!!

Kramar