fredag 10 oktober 2008

Friday i´m in love!!!

Fast det är jag väl iofs alla dagar i veckan...mmm.

Glömde ju berätta om min lille son häromdagen,
vi var ju på utvecklingssamtal i skolan.
Och han fick sååå mycket beröm.
Att han visste mycket och oftast kunde
svara på alla frågor,
att han hade stor ordförståelse och kunde många ord.
Att han var jätteduktig på gympan och särskilt på att spela basket :)
Snacka om en stolt Mamma!!!
Ja och stolt Pappa med antar jag.

Morgonen idag blev lite annorlunda...:P
Ägghanna hade glömt att ställa väckarklockan
och vaknade klockan sju.
Ungefär klockan sju ska vi va på fritids....å vi hann inte...ööö, konstigt va??
Så det blev frukost hemma och vi sladdade in vid skolan när det ringde in.
Fint folk kommer sent, å jag var verkligen fin i min svarta Michelin-t-shirt???

Har precis mosat i mig två korvar och en alvedon
så nu skulle det sitta fint med lite Kaffe

Baj baj

1 kommentar:

enAnnan sa...

Härligt med kärlek gumman :)
och roligt med beröm över barnen såklart.

Kram