söndag 26 oktober 2008

Vi tog bilen till skolan i fredags...sonens fritidsfröken
skulle med hem på fika efter, så det var smidigast :)

Vi hade en mysig fikastund och efter att vi skjutsat hem henne
så åkte vi å handlade fredagsmys.
Det blev en lugn kväll....barnen somnade.
Nä, Sonen somnade å dottern sov inte ens vid 22
när jag gick upp å skulle släcka deras lampor.
Jag la mig jämte henne å....zzzzzzz....hanna sov!!!!

Richard kom upp och letade efter mig vid 23-tiden,
så jag vinglade ner å borstade tänderna å sen gick vi å la oss.
Spännande kväll...hahaha.

Jag fick en underbart söt liten kökssoffa/utdragsbädd av R:s pappa i fredags.
Han hade tänkt elda upp den...Nej nej nej ropade Hanna.
Här eldas inget upp.
Så nu står den i källaren å jag har börjat slipa på den.
Den ska bli vit å få en snygg dyna å stå i hallen.
Så här ser den ut nu:

















Tjopp!!!!

3 kommentarer:

Ango sa...

Vilken fin soffa! Såklart den inte skulle gå till brasved, den har potential. Ska du måla om den/luta av den eller ska du bara slipa den?

Kram
/Ango

Anonym sa...

Trist ändå med tanke på dina "kontakter". Men men...
Jo de hade jättekul!

Anonym sa...

Tyvärr stickar hon bara, virkar inget längre. Men hon köper faktiskt stickat själv med, så jag går helt fri... ;)