tisdag 17 februari 2009

Utmanad va...

Jag har blivit utmanad av Malin
Ska ta 6:e bilden i 6:e mappen
bland mina bilder och ladda upp.

Heer itt kåmms:




















Jättekul bild på vägen mellan Tranås å Jönköping för 2 år sen :)

Sen läste jag nånstans, har glömt var, att man skulle komma på fem saker om dagen
som gör en glad.
(Ja, förutom barnen, vänner och familj)



Idag tror jag sånt här piggar upp:



















Macadamianötter...sååååå gott!!!!


















Min spis...så mysigt!!






















Massage...skulle kunna gå varenda dag!!















Skridskoåkning....måste åka i helgen....















Soooova...såååå skönt!!!

Puss å Gonatt!!!!

3 kommentarer:

Jannica sa...

Hhmm...ut i kylan för lite skridskoåkning...in och sätta sej framför brasan med lite nötter och massage av någon man tycker om...och lite sömn på det...mmm, det vore allt härligt! Men ja just det...nu va det jobb som väntar...
Kram på dej*

mammigranten sa...

Utmanad!
Igen!

Anonym sa...

Du är utmanad