lördag 7 februari 2009

En klagan har inkommit.......:p

Crille tyckte att jag bloggade grymt dåligt.....
å han har helt rätt.
Men här ska ni få se...här kommer ett inlägg :):)

Jag har nyss varit på den underbara butiken
Fina Lina
Hade ju beställt en jättefin degskål från Lisbeth Dahl,
men bara glömt å hämta ut den.
Å när ja ändå var där var ja ju tvungen att köpa 2 saker till....
För det är jag värd..så det så!!!!

































Eftersom jag inte var helt hundra direkt igår,
så blir denna helgen lugn.
Städ å tvätt på schemat.
Borde supa tet me...men nja...moget?
Haha...

Puss

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag visste inte att även du har en blog! Kul...den får jag följa. Kram / Inger

Jannica sa...

Men så fina saker du köpt! Det är du verkligen värd! Måste me besöka fina Lina.
O du...glöm inte ställa tebax lyseknapparna!
Ha en bra dag!
Cs imöra!
Kram

Jeanette sa...

Hej babe...Japp här rullar de på=)

hur står de till...=)

Kramen

mammigranten sa...

utmanad

Jannica sa...

Ikväll har vi ätit ett riktigt gott bröd...mumms;)! Tack snälla snälla Hanna! Du är bra!
Ha en bra helg!
Kram

Anonym sa...

heej!
Nej men nästan, Anna heter hon som jag går till:)
ha det braa!