måndag 5 januari 2009

Har haft fint främmande :)

Vad händer här då när det är som allra kallast ute?
Jo man får fint fikabesök :)
Malin med barn å Malins föräldrar var här igår.
Det var jättemysigt å efter nån timma lekte barnen jättebra!!

















Noah å Leon lekte tjuv å polis....hm, det blev lite bus i början,
men efter en stund lekte de hur bra som helst!

















Smilla stajlade Wilda å hon fick två snygga outfits :)








































Malin å jag hann med å babbla en massa...tar ett tag att ta igen allt efter några år ;)
Men vi hade sååå mysigt...
trist bara att de snart ska flytta till USA.....
Kanske dags att börja spara för att kunna åka dit å hälsa på :)
Hoppas vi hinner träffas nåt mer innan ni åker!!

Jag köpte JÄTTEFINA halsband av Malin som hon gjort själv.
Älskar att pyssla å greja själv, men smycken har jag inte tålamod
eller talang till att göra :)
Tur det finns såna som Malin som är grymma å duktiga på det!!!
Bild på halsbanden kommer en annan dag :)
Å även en bild på Den fina stora lyktan jag fick av dom!!

Puss i kylan...akta så att ni inte får frost i kalsongerna där ute.....

10 kommentarer:

MissMian sa...

Hej och å! Hmmm..nu måste det vasra stiljte i mitt uvud. Til vem i Taleryd skulle jag skickat MMS? Vi skickade till en hel del personer :) Men vem känner vi båda?

mammigranten sa...

Jag tackar!
Som sagt mycket prat om dina barn här hemma.
Ni är väldigt välkomna att hälsa på oss om ni vill hinner och kan, ni har ju ändå 3 år på er....

Anonym sa...

Hej Hanna, jag har varit här och kollat lite, via malins länk. Visste inte att du bloggade igen, men nu kanske jag kommer tillbaka. //Lina

Mrs F sa...

Kul att du tittade in till mig! Fina kort från festen :-)

Jeanette sa...

Hej Bums... Hur är de med er=)
tack för komentaren, jag är typ bara ute på msn när jag jobbar och nu i helgerna har jag vart ledig,här rullar de på, vi gifter oss den 24 januari och är på väg till ett hus=)

puss och kram

Jeanette sa...

Jag blir jätteförvirrad...har du fler bloggar..???

kram jeanette

mammigranten sa...

Du har en award att hämta hos mig!

mammigranten sa...

Jättegärna, onsdag kanske?

mammigranten sa...

Söndag eftermiddag då? Runt 3-tiden. Då kanske ni kan komma alla 4???

Ango sa...

Du har en utmärkelse att hämta i min blogg.

Kram
/Ango