måndag 1 december 2008

Slut på helgen...

Efter en vidrig helg...utan mina små älsklingar hemma
inser jag hur underbara en del av ens vänner är.
Satt uppe i natt för sova gick inte :(
En vän till mig att å lyssnade å skrev på msn till mig i nästan två timmar....
Så gulligt!!!
Jag vet att han har de tufft själv,
men han lyssnade iallafall...
Tur att du va vaken....inte många inloggade vid den tiden!!!

Vid halv två la jag mig igen...men inte fan gick de å sova iaf :(
Så framåt halv fem, somnade jag.....Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip...halv sju..blääää.
Bar te å gå upp å ta sig till jobbet.

Detta inlägget blir inte längre....måste försöka sova...
men vet inte om ja vågar, tänk om ja inte somnar ikväll heller...

Älsklingen är på hockey ikväll...så jag å mina två små troll får sova själva...

*********************************************************

Gonatt

2 kommentarer:

mammigranten sa...

Fy vad jobbiga sådana nätter är. Man vet att man måste sova, man är trött men det går bara inte att somna och ju mer man försöker desto omöjligare blir det.
Hoppas du sover i natt!
Kram

mammigranten sa...

Då är ni anmälda!
Vad kul att ni vill komma och fira mig!
Ser fram emot en bild på soffan!