onsdag 3 december 2008

Goder afton...ja en julsång heter så!!!

Har jåppat idag....udda va?
Tänkte visa
dagens autfitttt!!!
Håll er i nu everybody!!!




















Har jag inte smak så säj!! Va?

Julfest på fredag me jobbet,
ska bli kul...
men frågan är bara va jag ska ha under västen...alltså denna fleecevästen...
funderar på nåt glittrigt?
Kanske guld å sen gula tajts till?
Å snowjogging....får fundera! :p

Nä nu orkar ja inte sitta här å skriva blaj...dags å ta tag i städninga!!!

chyss!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

hahahhahaha va rolig du är... tror den outfiten blir perfa på fredag.minns jag inte fel har jag en några klittriga linnen hemma. du är jätte välkommen att låna dem!:) haha. PUSS

Anonym sa...

ja, men det tycker jag.. kanske kan sy in västen lite, så den blir lite tightare :) har hört att det ska vara ngt! men du gör som du vill, du är alltid vacker. haha!

Anonym sa...

gyyyyd vilkän fijn aoufit!! Men jag tänker på jylfästen. Du kanske kan tjöpa strympbyxär och liksom dra ypp ööövär västän. För ni har väl stymbybär i tranås?? puss

hanna sa...

Ja ooola...duuuu taänkte på en sååk,
kan du tjööra mäj i kaddilåkken??

mammigranten sa...

Brorsan ska med vad jag vet, han ha fixat barnvakt ivf.
Är supernöjd med bloggen nu. Och kort på barnen dyker ju ändå upp med jämna mellanrum. Kort på mig gör ju inget om det uteblir.
Har du lagt ner Ett litet gult hus?

Jannica sa...

eftersom du kommer va snyggast i håret på hela festen tycker jag inte ens du behöver tänka på avtfitts...på me väst, joffe bralls, ngn sexig tröja under...men byt till högklackat..."fan va nice" som edman skulle ha sagt;)! cs bland prinskorvarna... pyss*