onsdag 5 november 2008

Mitt i veckan dårå

Onsdag eftermiddag.....
Barnen är med Mormor å Stig,
en dag i veckan hämtar dom på fritids....

Jag har sytt gardiner till sovrummet,
köpte billigt tyg för 7:- metern på ikea i lördags.
Vill inte lägga ner för mkt jobb å pengar eftersom
det ska göras om inom kort....eller långt!!!

Funderar på att göra lite mer kaffe...mmm....
det ska jag...:p
Sen borde jag dammsuga...men orkar jag??
Mycket jag borde göra förresten:
- Jag borde motionera ( magen är snart vilnade på knäskålarna)
- Jag borde laga middagar att ha i frysen
- Jag borde rensa avloppet i duschen...blääää..vems är alla mörka långa hårstrån?????
- Jag borde hälsa på Farmor
- Jag borde dammsuga bilen....fast det är fränt med pommes under bilkuddarna...blir lite goare gung när man kör då:P

Nä..nu BORDE jag dricka kaffe!!!!

Pysssss

4 kommentarer:

enAnnan sa...

Men guuud vilket jobbigt ord: borde.
Vi borde ingenting. :)

Se lite funderingar som rör dig och mig och miljoner andra;) inne på min blogg, och tyck gärna till vännen.
Behöver input!

Kramar

Anonym sa...

Ja visst finns det många borden, måsten och skullen, men ibland så ska man ingenting och det är skönt det med,men jag har också en massa som måste göras, blä...

Ango sa...

Många BORDE finns det, men just nu bryr jag mig inte om dem ;). Det enda borde jag lyssnar på är att jag borde slappa lite (inte för att jag gör så mycket annat)...och kanske lite att jag borde plugga ;).

Ha en härlig helg!
Kram
/Ango

mammigranten sa...

Hej
var är Elin? USA antar jag, men exakta platsen, aupair eller? Stanna länge?