lördag 8 november 2008

Efterfest...............

Stod faktiskt å funderade på det i förmiddags när ja duschade!
Varför går man på efterfest?
Å får vem som vill gå på efterfest?

Förr hörde jag nån säga nåt som "Har man familj så går man inte på efterfest"
Eller om man hade pojkvän eller flickvän då.
Varför inte???
Innebär efterfest att man skulle va otrogen då?
Är det bara singlar som SKA gå på efterfest?

Själv tycker jag iofs att efterfest är en jäkligt onödig grej,
vadå spä på baksmällan????
Bli liggandes hela dagen istället för halva dagen å resten som en zombie!!
Så jag slipper helst de där efterfesterna...
även om jag lyckas ramla in på nån då å då iaf :)
Men jag fortsätter INTE dricka då...nä fy...orkar inte!!!

Denna dagen har varit seg....tråkig.
Men mina barn har varit snälla å goa å väldigt hjälpsamma.
Tur man har dom.


Kram

4 kommentarer:

mammigranten sa...

Ja ibland är det skönt att de kan vara de där små söta rara som man tror man uppfostrat dem till

Ango sa...

Jag har heller inte fattat det där med efterfest. Jag har nog inte tänkt på VILKA som går, men visst är det väl singlarna om jag tänker efter. Sista, sista chansen att få ligga kanske? Jag vet inte.
Härligt att barnen är snälla och lugna! Det har mina också varit som omväxling ;).

Kram
/Ango

Anonym sa...

efterfest är nog bara överskattat... när ska man då hinna äta nattmaten?

Jannica sa...

"på tal om annat"... vilket söt rattmuff du har...vill oxå ha en sån fin:)! min e grå o ful...o din rosa o fin... min för 300:-:)?! kram på dej*